?

Log in

No account? Create an account
 
 
27 March 2012 @ 07:16 pm
Heads up Tahmoh fans  
Tahmoh Penikett's episode of Fairly Legal (Bait and Switch) airs this Friday, so if you want an extra dose of tall hot menfolk, I'm letting you know in advance. :D

Humorously, the FairlyLegal official twitter asked what Tahmoh and Trucco have in common (BSG obvs). So I told them Eliza Dushku. Try to play Six Degrees with me, will ya? HA.
 
 
 
M: Trucco is bringing sexy-back!mfirefly10 on March 28th, 2012 02:54 am (UTC)
lol, Trucco's episode of Tru Calling was special, wasn't it? I actually thought he had good chemistry with Eliza though, unlike Tahmoh who played her 'love interest' for two seasons on DH :D
entertaining in a disturbing way: Can't be arrested for thoughtslyssie on March 28th, 2012 04:03 am (UTC)
*uses appropriate icon* i enjoyed him as a fireman.
lizardbeth: Anders- Helolizardbeth_j on March 28th, 2012 04:48 am (UTC)
he needs to do that again! not necessarily one-off guest gigs on canceled shows, lol, but doing the hero thing

or a prince in S2 OUAT - is that TOO MUCH TO ASK UNIVERSE?
noybusiness: DW R/D friendlynoybusiness on March 28th, 2012 02:24 pm (UTC)
Thinking of stories they haven't done yet with princes in them.... hmmm, we still have to see Sleeping Beauty.
M: Kara/Sam: we have some plot...somewheremfirefly10 on March 28th, 2012 06:35 am (UTC)
Yes, it was very nice and I was bitter with the way it ended. I kept thinking 'why did we get rid of the pretty fireman, show? Surely we need someone to take their shirt off for ~distractions while Eliza tries to be sneaky '
lizardbeth: Anders- Helolizardbeth_j on March 28th, 2012 04:45 am (UTC)
Yeah, Trucco was better with her, though I'm not a big fan of hers in general which is why I didn't watch much of Dollhouse, despite Tahmoh.
M: DH - V + S will always find each othermfirefly10 on March 28th, 2012 06:32 am (UTC)
I liked her as Faith and in a few smaller movie roles but she really wasn't right for the lead in Dollhouse, which always kept me from really investing in the show. That and the fact that Tahmoh played SUCH a creeper in it :( I just kept yelling at the screen 'HELO IS JUDGING YOU RIGHT NOW, PAUL! WE ARE ALL JUDGING YOU!' And then wishing that Dichen + Enver were the leads...
The Other Crazy French Chick: DOLLHOUSE sierra fangirlhobbitofkobol on March 28th, 2012 01:38 pm (UTC)
Tahmoh had much better chemistry with Miracle! :)
M: Dollhouse - MelVemberLine may hurt youmfirefly10 on March 28th, 2012 07:29 pm (UTC)
FRAK YES! And Dichen and Olivia and like every other person on that show over Eliza. Which is why I was so confused when the show went in the Paul/Echo direction. Like, why not just have them be friends? Why force a 'love' story?
bluediamond421bluediamond421 on March 28th, 2012 03:24 am (UTC)
Yay, Tahmoh! (Damn it, Trucco was on Tru Calling. I keep being reminded of that and keep forgetting to rewatch his episode. *is stupid and ditzy* lol)

(Also, you win at six degrees, I would not have thought of that for either of them, I think. I don't really remember Dollhouse existed most of the time, haha.)

Edited at 2012-03-28 04:32 am (UTC)
lizardbethlizardbeth_j on March 28th, 2012 04:51 am (UTC)
I can connect them lots of ways thanks to Vancouver shows, heh, but that was the easiest for Twitter limits! :)
bluediamond421bluediamond421 on March 29th, 2012 03:22 am (UTC)
Heh, that's true. But I don't necessarily think that should count for random shows they were both on for only one ep at different times....or it's too easy, lol. Plus you could do that with practically anyone.

Edited at 2012-03-29 03:22 am (UTC)
The Other Crazy French Chick: BSG DEFAULThobbitofkobol on March 28th, 2012 01:39 pm (UTC)
the FairlyLegal official twitter asked what Tahmoh and Trucco have in common

ARMS.
scifiaddict86scifiaddict86 on March 30th, 2012 04:02 am (UTC)
Yeah one of my favourite things about the show right now is the mini Bsg reunions, although Kate`s new living arangement is going to be interesting.