?

Log in

 
 
11 April 2008 @ 05:18 pm
When fics attack  
Before the BSG stuff later, I just want to bitch whine about my Gate fic. I think I've mentioned that I got whammed in the face by this Sam/Barrett ficlet idea. Right. Well, the law of unintended consequences has sort of struck with a vengeance.

Does anybody else totally fall in love with the ship they happen to be writing at the time? Because before, while I didn't mind the pairing and I thought it was kind of cute in canon, I didn't really get into it. And now, it's THE BEST PAIRING EVER OMG!!!!

*laugh*

Yes, I'm sure fandom is just DYING for an epic Sam/Barrett romance through all of S.10 and SGA S.4.

WTF BRAIN?

but it's so CUTE, and they're so good together! even if only in my poor deluded suddenly crazy shipper brain....


-
Tags:
 
 
 
Abyssisabyssinia4077 on April 12th, 2008 12:54 am (UTC)
Oh, man, I have been secretly very fond of the idea of those two for quite some while. I'd be ALL FOR reading that!
lizardbeth: Samlizardbeth_j on April 12th, 2008 06:39 am (UTC)
Do NOT encourage the plot bunny! :)

I like my idea, but I think I need to trim it to something a bit more... rational.
Azar: Stargate SG-1 - Jack and Jacobazarsuerte on April 12th, 2008 03:54 am (UTC)
I'd read it!!! I loved Sam/Barrett. It wasn't my #1 pairing, but he was so cute with his crush on her and she should've returned it, dang it. *g*
lizardbeth: Jack and Jacoblizardbeth_j on April 12th, 2008 06:44 am (UTC)
They're just SO cute. And I was going to babble on here about HOW they are cute, but they just are.

It's so epic, crap.

(almost matching icons! *g*)
pataka02: Sam -- death by brapataka02 on April 12th, 2008 04:00 am (UTC)
You're writing Sam/Barrett? YAY! That fills me with an insane amount of glee. I think they're so adorable... and I love how he has such a HUGE crush on her. It's like she's the most popular girl in school and he keeps trying so hard.

and I see Daniel and Teal'c mocking him so much

And I love how Sam kind of respects/trusts him but looks a little bemused at him all the time... and a little skeptical cause, hi, he IS NID after all.

Gah they're so cute.

Umm, random fangirl rambling over now... sorry!
lizardbeth: Samlizardbeth_j on April 12th, 2008 06:49 am (UTC)
they are cute. OMG, he tells her he plays xbox for hours a day, and then he's all, "oops that was too geeky wasn't it?" and she's amused (because, hello, not enough shooting at aliens and enemy soldiers at work, you do it in a game too?). And then they bond over Wormhole XTreme!

I am in LOVE WITH THIS FIC! *squishes them*